Let's Chat

Politica de returnare

  1. TERMENI SI CONDITII:

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative , Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de 14 zile de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.

Art. 14, Alin. 3 din aceasi lege mai sus mentionata spune astfel :

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Underline Tech Company S.R.L. recomanda, pentru o desfasurare cat mai buna a procedurii de retur, pastrarea completa a ambalajului si accesoriilor cu care este insotit produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus mentionate.
Underline Tech Company S.R.L. va returna contravaloarea comenzii, inclusiv costurile de transport facturate, in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, insa nu mai tarziu de 14 zile din momentul solicitarii de retragere / renuntare / returnare.
Conform Art. 11 din O.U.G. 34/2014, Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza furnizorul cu privire la decizia sa de retragere din contract folosind una din variantele mai jos prezentate :

a) Formular de retragere : cerere pe adresa de email info@underline.ro si veti primi Cererea Retur Produs in format PDF in maxim 24 ore
b) orice alta declaratie neechivoca in care va exprimati decizia de retragere din contract, transmisa pe un suport durabil.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Produse excluse, fara drept de returnare:

a) Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar
b) Produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid
c) Inregistrari audio, video, sau programe informatice sigilate desigilate
d) Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material
e) Produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate
f) Produsele comercializate ca desigilate nu se pot returna

Aceste exceptii se aplica conform Art. 16 din O.U.G. 34/2014.

  1. DATE RETURNARE:

Produsele vor fi returnate (pachet complet), asa cum au fost primite si dupa caz impreuna cu produsele cadou conform celor de mai jos:

Underline Tech Company S.R.L. – Departament Service & Retur
Adresa: Strada Biruintei nr. 4, Sector 1, Bucuresti 012128

Telefon: 0799.425.325
E-Mail: info@underline.ro
Program de lucru: L-V 10.00-18.00

Returnarea se poate face direct la sediul nostru (adresa de mai sus), prin curierat rapid (recomandat Sameday sau Fan Courier, exclus Posta Romana). Costurile de transport pentru retururi sunt suportate de client.
Returnarile prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Returnarea banilor se va face ulterior prin transfer bancar

  1. DE RETINUT:

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Fan Courier sau Sameday in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica

Pentru informatii detaliate citeste Ordonanta de urgenta nr 34/2014